niedziela, 6 lutego 2022

Czekoladowe love czyli ciasteczka bardzo czekoladowe

 





To są bardzo czekoladowe i proste w zrobieniu ciasteczka. Nazywam je czkoladowe love bowiem ujmują smakiem i ta czekolada. Jednym ze składników jest nutella dlatego kupując ją trzeba zwrócić uwagę na skład. Ciasteczką lubią i dzieci i dorośli.


Czekoladowe love

Składniki:

  • 100 g masła w temperaturze pokojowej
  • ½ szklanki cukru pudru
  • 1 jajko
  • ½ szklanki nutelli
  • 4 płaskie łyżki kakao
  • 2 płaskie łyżki mąki ziemniaczanej
  • 1 ½ szklanki mąki pszennej
  • bardzo płaska łyżeczka sody oczyszczonej (3/4)
  • *możesz dodać ½ posiekanej gorzkiej czekolady i 2 łyżki posiekanych orzechów
  • *piekarnik nagrzej do 180 stopni

 

Jak to zrobić?

- utrzyj masło razem z cukrem pudrem na puszystą masę

- dodaj nutellę, wymieszaj

- dodaj jajko i ponownie dobrze wymieszaj

- suche składniki przesiej przez sitko i dodaj do masy

- na koniec dodaj czekoladę i orzechy (ja w tym przepisie orzechów nie dodałam)

- z wyrobionej masy formuj kulki wielkości dużego orzecha i układaj na blaszce wyłożonej pergaminem

- włóż blaszkę do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na 11- 12 min.

*ciastka po upieczeniu są trochę miękkie ale w miarę stygnięcia nabierają chrupkości











Trochę zaczynam wracać do mojego bloga i od pewnego czasu zamieszczać posty. Sentyment? Może i tak. Poza tym wiele się w moim życiu zmieniło i ja też bardzo się zmieniłam. Ciągle jednak wierzę w ludzi, dobroć i to, że karma wraca. Stąd też na niektóre osoby patrzę z wielką trwogą, bo gdyby ta karma do nich miała wrócić... to... o Boże...







Kiedyś kochałam zimę tylko w górach i tylko na nartach, a teraz uwielbiam zimę z kijkami, zwłaszcza kiedy mogę iść w kierunku lasu.


8 komentarzy:

  1. Hej ! Witaj ! Znam ten przepis i te ciasteczka ! Wiem, że są pyszne. Piękne ujęcia zimowe ! Szkoda, że nie możemy się razem wybrać na "kijki". Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie mocno czekoladowe ciastka! Coś pysznego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sprawa. Takie przepisy bardzo cenię i na pewno spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcesz zobaczyć moją kotkę�� dodaj mnie na snap: xxhotjuleczka21

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetyczne te ciasteczka. Wyglądasz super! Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ciasteczka są super pyszne. I do tego łatwe w przygotowaniu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)