poniedziałek, 28 października 2013

Muffiny orkiszowe z bananami i musem z ananasa - Spelt muffins with banana and pineapple mousse






    Muffiny to uniwersalne ciastka. Jest tysiące sposobów na ich upieczenie. Z płatkami orkiszowymi i owocami mogą być całkiem niezłym śniadaniem. Sycą i dostarczają dobrego humoru na całe przedpołudnie, zapewniam :)


Muffiny z płatkami orkiszowymi, bananami i musem z ananasa

Składniki:
  • 2 jajka
  • 1/2 szklanki cukru
  • 1 łyżka cukru waniliowego
  • 1,5 szklanki mąki
  • 1 szklanka płatków orkiszowych
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • 1/2 łyżeczko soli
  • 3/4 szklanki mleka
  • 1/3 szklanki oleju roślinnego
  • 3 banany
Dodatkowo: 1/3 ananasa/zmiksować/

   Ubij jajka z cukrem i cukrem waniliowym na puszystą masę. Do miski wsyp pozostałe suche składniki. Widelcem rozgnieć banany.
Dodaj do masy jajecznej olej, następnie mleko i banany, delikatnie wymieszaj. Dodaj suche składniki, wymieszaj i napełnij papilotki masą. Piecz w temp. 180-190 stopni 18-20 min.

Muffiny w pojemniku z przykrywką można przechowywać kilka dni.










Przepis został opublikowany na stronie: http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/471/muffiny-orkiszowe-z-bananami-i-musem-z-ananasa-spelt-muffins-with-banana-and-pineapple-mousse



25 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda i pewnie jak zwykle skorzystam z Twojego przepisu. Wydaje mi się, że tu w sklepach nie ma orkiszu, ale pewnie uda mi się go czymś zastąpić.

    OdpowiedzUsuń
  2. coś pięknego i pysznego z pewnością :) mniamm

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię mąkę orkiszową i banany . Chętnie wypróbuję przepis tylko muszę zakupić płatki orkiszowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy tak dokładnej " instrukcji" to i mi powinny się udać :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają na bardzo smaczne. Ja także przymierzam się do zrobienia muffinów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam muffiny i kolejny przepis ląduje w moim notesie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. banan i ananas - fajne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. This looks so so delicious.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie Ty masz zawsze pyszności, naprawdę Cię podziwiam te twoje umiejętności kulinarne i jeszcze tak pięknie podane.

    OdpowiedzUsuń
  10. I już jestem kupiona. Uwielbiam takie smakołyki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Que ricas las magdalenas de espelta, me encantan. Las fotos del paso a paso son muy bonitas.
    Un besote.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają super, ale jeszcze lepiej muszą smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne mufinki- poczęstowałam się jednym, a teraz idę trochę pobiegać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają apetycznie więc muszą być pyszne, ja uwielbiam ciasto z bananami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I po co ja tutaj weszłam? Teraz nie będę mogła zasnąć... ja chcę muffinkę! :) Pysznie wyglądają...

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak nie wiele trzeba do szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie przepisy... Twoje muffiny kochana wyglądają tak smakowicie, że aż ślinka cieknie... Chętnie wypróbuję przepis... Buziaczki i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  18. Weszłam a tu takie pyszności, uciekam bo się głodna robię. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i jak się tutaj oprzeć takim słodkościom;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, to jak na mnie - wyższa szkoła jady!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)