środa, 7 maja 2014

Byłam u fryzjera - I was at the hairdresser :)







     Wybrałam się wreszcie do fryzjera. Moje włosy już długo wolały o pomoc, a głównie o to aby je podciąć. Od listopada sama się z nimi posiłkowałam. Myślę, że  skutek nie był najgorszy (mam w końcu swoje sekretne mikstury i sposoby;),  bo błyszczały i  całkiem nieźle się układały. Nawet fryzjerka zapytała jakich kosmetyków używam, że włosy są w tak dobrej kondycji.  
    Nie mam żadnych rewelacji na mojej głowie, wyrównanie końcówek i skusiłam się na kilka jaśniejszych pasemek. Może kiedyś się odważę i zaszaleję, jednak muszę przyznać, że za bardzo nie mam pomysłu. 

Może od Was czegoś się dowiem :)








blouse and trousers / H & M 
shoes / Zara 
handbag / Mango




27 komentarzy:

  1. Śliczne masz włosy i fryzurę. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że fryzurka piękna, bo przecież ładnemu i uśmiechniętemu we wszystkim ładnie, prawda ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Włosy naprawdę śliczne, ale zachwycam się całością! Figura pierwsza klasa! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sprawie fryzury wypowiem się tylko tyle: jako facet postrzegam wszystko in gremio. Dlatego wszystko mi pasuje... znaczy się fryzura do całości i całość do fryzury. Ale co ja się będę tu wymądrzał, gdy i tak się nie znam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie takie wloski podobaja! Sliczny kolor, naturalnie wygladajaca fryzura no i widac ze sa zdrowe zadbane! Nic dodac nic ujac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fryzurka bardzo twarzowa, włoski śliczne, a propozycja w stylu marynarskim też przypadła mi do gustu. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że włosy dobrze wyglądają, fryzura pasuje do Twojej twarzy i Ty się dobrze w niej czujesz. Gdy będziesz miała ochotę na zmiany- Ty pierwsza będziesz o tym wiedziała. Widocznie teraz nie masz rzeczywistej potrzeby, aby coś w tym względzie zmieniać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Włoski wyglądają bardzo naturalnie. Nie kręciłabym ich. Ładnie Ci w prostych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To ważne, że włosy sa w dobrej kondycji. Musimy o nie dbać, to nasza wizytówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest ok, ale buty bym zalozyla granatowe lub biale,bez moim zdaniem nie pasuje,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, a ja chciałam przełamać monotonię odcieniem skórzanego, dzięki za radę, pozdrawiam

      Usuń
    2. A moim zdaniem skórzane odcienie baaaardzo pasują. Ograniczanie się do minimum kolorów wcale nie jest najlepszym rozwiązaniem :) Choć widziałabym tu jeszcze ewentualnie czerwone szpile i czerwony wisiorek ;)

      Usuń
  11. Super fryzurka ! Choc na wiekszosc zdjec zakrylas buzke to na jednym z pieskiem widac Ciebie w calej okazalosci. Moim zdaniem wygladasz rewelacyjnie. I te pasemka jasne bardzo rozwietlaja Twoja twarz. Jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. That wonderful hair, Ava, you look fantastic. A lovely hairstyle, and a very nice look. Good job.

    OdpowiedzUsuń
  13. OOOO wyglądasz cudnie :)))Piękne włoski !
    Torba świetna !

    Fajny codzienny zestaw, Ja takie lubię najbardziej :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyglądasz:-) Piękna fryzura!
    Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna fryzurka, a pasemka dodają jej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet tylko przycięcie końcówek robi ogromne wrażenie a jeszcze dodałaś jaśniejsze pasemka to już rewelacja. Wyglądasz świetnie. Fryzurka rozjaśniona. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo kobieca fryzura i piękny kolor :) Wyglądasz jak 30stka ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna fryzura i wspaniała figura. A paseczki urocze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna fryzurka, a jaki ładny kolorek włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. rozumiem Cie doskonale, też chciałabym zaszaleć ale jak dochodzi do strzyżenia to tchórze :) a pasemka sa super!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)