niedziela, 9 września 2012

Soja - przedłuża młodość




Tak naprawdę to żaden preparat nie przedłuży ci młodości jeśli sobie sama nie pomożesz. Jednak mogę stwierdzić, że soja to jeden z dobrych wspomagaczy.

Soja bardzo pozytywnie wpływa na zdrowie kobiet zwłaszcza tzw. w drugiej połowie życia. Liczne badania pokazały, że preparaty sojowe chronią przed arteriosklerozą i chorobami serca, zmniejszając we krwi poziom „złego” cholesterolu (LDL), a zwiększając poziom „dobrego” (HDL). Soja poprawia także elastyczność naczyń krwionośnych i obniża ciśnienie krwi. Niektóre badania pokazują, że soja może być jednym z wielu czynników, które zmniejszają ryzyko zachorowania na choroby nowotworowe.
Nie chcę się wymądrzać, bo nie jestem lekarzem, ale preparat Soja A + E stosuję od kiedy pojawiła się jego reklama w „Twoim Stylu”. Z pewnością będzie to jakieś 3 lata. Oprócz wielu zalet ma także korzystny wpływ na cerę i jędrność skóry. Wszystkie inne informacje znajdziesz na ulotce. Ja mogę tylko stwierdzić, że pośród ogromnej ilości tego typu preparatów, ten jest wyjątkowy, przynajmniej dla mnie.




Soja A + E, suplement diety (BioOgrody, ok. 28 zł) 



5 komentarzy:

  1. Ooo gdzie kupić taką soję ? Ja uwielbiam ser sojowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten preparat jest w aptece, większość aptek go posiada. Można kupić też w aptekach internetowych, ale szkoda płacić za przesyłkę.
    Jeszcze jest dobry pasztet sojowy z pomidorami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasztet sojowy, mniam :) Ale mi smaka narobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)