środa, 14 stycznia 2015

Targi ślubne we Wrocławiu - Wedding Fair




***






Moja córka, która mieszka we Wrocławiu, zaprosiła mnie Targi Ślubne, które odbywały się w niedzielę w Hali Stulecia. Impreza taka sobie. Gwar, dość sporo ludzi. Najbardziej chyba zawiodły suknie ślubne, bowiem ich oferta była wyjątkowo skromna i raczej z lamusa. Kilka samochodów, oferty zaproszeń i innych bibelotów. Jedno stoisko z butami, które prezentowały się bazarowo. Kilka cukierni przedstawiło dość ciekawe dekoracje tortów. Myślę, że przed tak ważną imprezą jaką jest ślub, mimo wszystko warto uczestniczyć w takim wydarzeniu. 
Każda Panna Młoda z pewnością ma to ważne wydarzenie w marzeniach i chce aby było jedyne w swoim rodzaju i bajkowe. Dobrze by było aby życie również było bajkowe i do końca z tą jedną wybraną osobą. Młodym ludziom coraz trudniej jest utrzymać związki, a liczba rozwodów lawinowo rośnie. 
Nie myślcie sobie, że jestem przeciwniczką ślubów. Uważam, że mimo wszystko ślub daje poczucie bezpieczeństwa, większej więzi i trwałości rodziny. Jeśli więc modzi ludzie są pewni, że są owymi połówkami jabłka, to nie powinni tej decyzji odwlekać. Jest to niepowtarzalne w życiu przeżycie, która zapewnia wspomnienia na całe życie.

Niżej prezentuję Wam zdjęcia z tej imprezy.




























































Jakie preferujecie suknie ślubne?



19 komentarzy:

  1. Tortów aż szkoda zjeść :) W takich miejscach zawsze są tłumy, szczególnie, że to Wrocław - duże miasto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stoły i piękne torty, ale suknie rzeczywiście nie powalają.

    OdpowiedzUsuń
  3. moja siostra na takie targi jeździ :) niedługo jedzie do Poznania a potem do Leszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Avo, torty piękne, ale Ty pewnie przygotowałabyś lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, wszystko robi ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobaly mi sie torty i samochody, sukienki rowniez maja swoj urok, jena bardzo mi sie spodobala:)

    Pozdrawiam serdecznie, Avo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie jestem przyszła panną młodą i z chęcią bym się na takie targi wybrała. A suknia? W moich marzeniach zawsze była princessa. Ostatecznie okazało się, że taki typowy fason księżniczki za bardzo mi nie pasuje i musiałam wybrać połączenie tego fasonu z klasyczną. Ale jestem swoją zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no post robi wrażenie, szczególnie ten genialny samochód <3
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej moją uwagę zwróciły właśnie torty. A takie auto do ślubu? Też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki wybór, że.......dobrze że nie muszę wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. torty piękne, zawsze się zastanawiałam jak się kroi taki piętrowy tort?

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie imprezy, ale w zyciu nie zrobiłabym wesela w tym klimacie;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Torty są cudowne, gdybym teraz wychodziła za mąż to taki byłby gwarantowany.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna relacja... a te suknie... ach... piękne!
    miłego popołudnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już nie chodzę na takie impresy, ślub córki był bardzo dawno więc nie bardzo się interesuję ale ładnie to wszystko wygląda.
    U mnie mają być w niedzielę w Pogorii ale nie wybieram się, czytałam reklamę.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie śluby,i takie targi. Zaraz wspominam nasz ślub,miło:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie uważam, że zawarcie małżeństwa to bardzo intymna sprawa i nie potrzeba do tego imprezy ani 200 ludzi..... Niemniej jednak podziwiam artystów, którzy potrafią zrobić takie rzeczy, jak w reportarzu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukam fotografa, który wykonuje profesjonalne fotografie ślubne? Zależy mi aby wykonał całą sesję na tą uroczystość od krótkiej sesji plenerowej w dniu uroczystości ślubu, poprzez wesele, oczepiny. Czy warto nawiązać współpracę ze studiem http://www.grabowski-foto.pl? Poproszę o jakąś radę. Z góry będę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic mi ta strona nie mówi, pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)