środa, 24 kwietnia 2013

Kocham wysokie obcasy - I love high heels





    Buty to jedna z moich wielkich miłości - jak zresztą u większości kobiet. Najbardziej lubię szpilki, a pośród szpilek różne fikuśne botki. To jedne z tych, które lubię nie tylko za dobre wyprofilowanie i wygodę.

Dlaczego kocham szpilki?

Kocham szpilki bo:

- są kobiece, podwyższają sylwetkę i wysmuklają
- pasują do większości ubrań i zawsze dają lepszy efekt
- dodają pewności siebie i poprawiają humor
- mają to "coś"
- kochają je mężczyźni :)
 









dress / Zara; jacket / Kaos; shoes /Nine West; handbag/Newlook 







32 komentarze:

  1. szpilki tak -ale tylko czasami - na codzien adidasy zeby móc biegac za dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz pięknie :)
    Ja tez uwielbiam obcasy, ale rzadko w nich chodzę, do codziennego biegania wolę płaskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna sukienka. Bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się ma takie zgrabne nóżki to szpileczka pasuje najbardziej. Na co dzień, do auta, dziecka, psa, wolę koturny, bo bardziej pasują do mojego stylu. Natomiast mój M szaleje za szpileczkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kocham szpile : ))) Wyglądasz pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja uwielbiam wysokie obcasy, noga wygląda w nich super. Jednak już teraz ze względu na to , że latka biegną, na co dzień noszę sie sportowo. Ale wielkie wyjścia , musi być ładny obcasik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ha ha ja też kocham szpilki!!Pięknie wyglądasz w tej stylizacji, a w poprzednim poście też cudnie wyglądałaś :)Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ Ty jesteś szykowna, niestety szpilki na rzadkie wyjścia, na co dzień do piaskownicy cichobiegi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja... dynamicznie i elegancko...pięknie :) Ja również kocham wysokie obcasy...mmm

    OdpowiedzUsuń
  10. Szpilki to tylko na wielkie wyjścia, choć w tym roku mnie ominą, brzuszek mi się nie utrzyma, a do wózka, to by się ludzie pukali w czoło-jedno dziecko na rowerku, drugie w wózku, pies na smyczy paniusi w szpilkach hi hi.
    Tobie to dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak! Obcasy są super. Czasem jednak zamieniam je na koturny, kiedy muszę być bardziej "mobilna". :)
    Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. moja droga, Ty jak zawsze piękna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz. Sukienka,kurtka i botki wszystko idealne :-)
    Podzielam Twoją miłość do wysokich obcasów:-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to sobie mogę darować szpilki do końca życia ale kiedyś lubiłam bardzo :)
    Przyjemniej się ogląda zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Elegancko!
    Zachęcasz mnie, abym też czasem pokazała "siebie" albo przynajmniej swoje ubrania. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz!
    Ja również lubię wysokie obcasy, teraz gdy wychodzę na spacery z Synkiem noszę coś bardziej wygodnego. Jednak, gdy tylko mam okazję wybieram szpilki. Żaden element garderoby nie czyni tyle dobra jednocześnie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nom;coś w nich jest ;-).Lubię jak moja żona nosi normalne obuwie na niewielkim obcasie;ale jednak w szpilkach wygląda kobieca noga niesamowicie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  18. super wygladasz jak zwykle, a zestawieni szarosci z czernia niezwykle eleganckie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. rozumiem cie bo wysokie obcasy to moja namiętność! i szarości też, ładnie to zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny zestaw! Butki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne buty!
    Ale ja ciągle w aucie,więc zdecydowanie tylko na wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  22. BArdzo kobieco, bardzo seksownie, jestem zachwycona tym zestawem!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi! very cool it!

    If you want we can follow each other. Just to add to my friends and I will come back to you!
    lengilochka.blogspot.com
    myGoogle +

    OdpowiedzUsuń
  24. też lubie szpilki, ale tylko w weekend moge je nosić;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakby były wygodniejsze to kochałabym je jeszcze bardziej. Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Baaardzo sexi truskawki i Ty♥

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo elegancko-klasycznie:) cudowne buty

    OdpowiedzUsuń
  28. Też kocham szpileczki, zakładam je na praktycznie każde wyjście, czy to po zakupy, czy do kościoła :)
    Niestety obecnie większość dziewczyn ma tendencję do ubierania "męskich" adidasów a nie kobiecych i subtelnych szpilek czy chociażby koturn.

    OdpowiedzUsuń
  29. After so many post with rich pastries, juices and food, I missed a post with one of your looks. I like the simplicity of the proposal, the simplicity of the dress and its color. Jacket, the outfit is nice and balanced. Nice shoes. And a relaxing day with these beautiful photos, without so many tasty things that encourage eating.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)