piątek, 1 maja 2015

Ananasowe smoothie czyli zaproszenie do krainy zdrowej aktywności - Pineapple Smoothie









Wprawdzie to smoothie ananasowe jednak ma zieloną barwę. Wszystko za sprawą bazylii i mięty. Dziewczyny, to smoothie jest pyszne, orzeźwiające i spala kalorie pod warunkiem... No właśnie! Nic nie dzieje się samo. Więc najpierw ruszamy "dupki" w biegu, w marszu, na bieżni, ze skakanką... Jak wolicie. W trakcie aktywności popijamy wodę z odrobiną cytryny, a po szybkim prysznicu delektujemy się orzeźwiającym, odchudzającym ananasowym smoothie. 
Zapraszam do krainy zdrowej, majowej aktywności.



Ananasowe smoothie

Składniki:
  • świeży ananas
  • sok z jednej pomarańczy
  • sok z jednej limonki
  • 4-5 gałązek bazylii
  • 2 gałązki mięty

Jak zrobić smoothie?

- obierz ananasa, wykrój twardą, podziel na plastry
- wyciśnij sok z cytrusów
- dodaj do blendera 1/2 szklanki wody i pozostałe składniki wszystkie, zmiksuj
- możesz dodać kilka kostek lodu






















Jak zaczynacie majówkę?



14 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zachęciłaś... do wszystkiego. Bo to prawda. Ruch i zdrowe odżywianie to samo zdrowie :) Miłego aktywnego weekendu Avo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno jest smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jestem ciekawa smaku bazylia z mięto ciekawe połączenie

    Ja obserwuję i będzie bardzo mi miło jak Ty mnie też dodasz do obserwowanych
    http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/ tutaj znajdziesz rzetelne recenzje kosmetyczne, przeglądy kosmetyków i informację na temat domowej pielęgnacji ciała
    http://zrobswojkosmetyk.blogspot.com/ tutaj znajdziesz przepisy na proste kosmetyki blog właśnie się rozkręca i jest zbiorowiskiem pomysłów różnych blogerek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygląda, ale jeszcze jakby tak ktoś mi zrobił,
    zajęta jestem ostatnio bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zaczynam z kawą przed kompem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To musi być obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. KOchana, jesteś moją inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam. uwielbiam zielone koktajle. Są przepyszne :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana z a pomysł na koktajl dziękuję , a co do ruszania się to popieram , ja ma już 5 z przodu , a ciało jest jędrne , nic nie wisi , nie ma fałd tłuszczu więc ćwiczenia , ćwiczenia nie ma bólu stawów, a i humor jest i żyć się chce, dziewczyny warto poświęcić 1 godzinę dla siebie , bo i tak czy leżymy , czy ćwiczymy to i tak godzina upłynie , a jeśli będzie to godzina aktywna to zyskamy tak Dużo zachęcam ćwiczmy , ruszajmy się a lata podeszłe nie będą tak niedołężne, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę genialna sprawa taki koktajlik. Aktywność popieram całą sobą. Staram się ruszac systematycznie. Z lepszym lub gorszym skutkiem, ale lepsze to niż systematycznie leżeć z czekoladkami ;-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm jaki świetny ten koktajl :) Ja niestety jeszcze ruszać się nie mogę, ale poleżeć na trawce i się poopalać to chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za smaczny zielony napój:) pycha!
    wspaniałego weekendu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)