piątek, 10 kwietnia 2015

Mango i kiwi czyli zamknij w słoiku - Mango and kiwifruit










Dzisiejszy post będzie bardzo krótki. To tylko wzmianka o śniadaniu do pracy. Energetycznym, zdrowym i dietetycznym. Wystarczy ulubione owoce lub warzywa zamknąć w słoiku. Można zastosować zasadę zerknij co masz w lodówce lub w kuchni.
Ja w słoiku zamknęłam na dziś trochę mango i kiwi z listkami świeżej mięty. 
Jak wam się podoba taki mix?

***

Sałatka owocowa:

Składniki:

  • 1/2 mango
  • 1 - 2 kiwi
  • 1 - 2 gałązki mięty

Jak zrobić sałatkę?

- umyte i obrane owoce pokrój
- dodaj liście mięty, wymieszaj
- zamknij w słoiku i zabierz do pracy










***

Dookoła zielono i coraz kwieciściej. Porządkuję szafę coraz większej minimalistki i z pewnością nie będę szaleć na zakupach wiosennych. Tak się jednak zainspirowałam blogową modą i magazynami, że skusiłam się na baletki - panterki. Muszę dodać, że na klasyczne buty czyli szpilki, takie na wiele sezonów (czarne, beżowe, czerwone) raczej nie żałuję pieniędzy i zawsze nieźle uszczuplają mój portfel. Jednak sandały, baletki i tym podobne sezonowe buty kupuję raczej w skromnej cenie. Mają być ładne i wygodne.




Jak wam się podobają moje baleriny w panterkę?


Zabieracie sałaki do pracy?


17 komentarzy:

  1. A
    Wiesz ze ja za mango nie przepadam , próbowałam je miksować ze szpinakiem ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe to połączenie mango i kiwi, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam owoce, mogłabym jeść kilogramami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie pokroiłaś mango! ;) a balerinki są cudne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda. Ja niestety do mojego słoika kiwi nie wpuszczę, bo mam na nie uczulenie. Ale popatrzeć lubię, mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszności,,,
    a balerinki bardzo fajne :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sałatka mniam...robię...baleriny super...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  8. Balerinki bardzo fajne. Panterka jest modna od kilu sezonów, więc jesteś trendy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wiosennie się zrobiło, ja często na drugie śniadanko zabieram ze sobą sałatki owocowe w pudełkach na uczelnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealne drugie śniadanie:) tylko trochę np orzechów czy pestek bym dorzuciła.
    A buty super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł z orzeszkami, dziękuję.

      Usuń
  11. Śniadanko do pracy wygląda bardzo apetycznie :) Mnie kupno balerinek na ten sezon dopiero czeka ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawka witamin i energii:)
    słonecznego tygodnia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)