niedziela, 26 maja 2013

Życzenia i tort dla mojej córeczki








      Ten prosty wiersz idzie ze mną przez życie i zawsze go sobie przypominam w tym szczególnym dniu. Mówiłam go kiedyś dawno, dawno temu. Moja mama jest ze mną, chociaż jej tu nie ma. Odeszła 2004 roku, przegrała/ liśmy walkę z rakiem. 

Dla wszystkich mam...


Za bajki o królewnach,
smokach, krasnoludkach,
za zabawki z drewna,
za krem w rurkach,
za pieniądze z dna sakiewki,
za buty i ubranie, za pieszczotę ręki,
za oczu niewyspanie, 
za trwogę przy chorobie, 
za uczucia najszczersze
dziękuję, Mamo Tobie 
sercem i wierszem.


Nawet nie znam autora...


    

     Moja córeczka urodziła się w najpiękniejszym miesiącu. Zawsze nazywałam ją majową księżniczką. Dla niej na urodziny w tym roku był taki tort:

















11 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najpiękniejszego życzę...:)

    Cudny tort...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę przyjąć serdeczne życzenia dla mamy i dla córci. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, sto lat dla córki! I dla mamy oczywiście z okazji jej dnia :) Tort słodziutki, aż nabrałam chęci na taki smakołyk :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 LAT pięknych i szczęśliwych:)
    Piękny wiersz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny wiersz . Wszystkiego dobrego dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wiersz, tort i cała reszta:) dołączam się do Życzeń!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny tort:) Najlepsze życzenia dla córci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wierszyk i bardzo smakowity tort. Wszystkiego najlepszego dla Córeczki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)