niedziela, 12 maja 2013

Naleśniki z truskawkami












         Sezon truskawkowy rozpoczęty, więc to moja propozycja naleśników z truskawkami.

Składniki na ciasto:
  • 2 szklanki mąki
  • 2 szklanki mleka
  • 1/2 szklanki wody
  • 2 jajka
  • szczypta soli
  • szczypta czerwonego barwnika spożywczego/ dodajemy do połowy ciasta naleśnikowego


Wszystko razem miksujemy





Składniki na farsz:
  • chudy twaróg/ kostka
  • kilka łyżek jogurtu
  • 2 łyżki brązowego cukru
  • pół startej mrożonej cytryny
  • kilka drobno pokrojonych truskawek



Cienko obrana skórka z jabłka do związania niektórych naleśników w sakiewki


 Smażymy dwa rodzaje naleśników:

...białe.....
... i czerwone

Sakiewki napełniamy masą twarogowa i związujemy skórką z jabłka, położyłam je na musie truskawkowym




Czerwona wersja sakiewek z twarogiem i truskawkami









Tradycyjnie rolowane naleśniki















18 komentarzy:

  1. no kochana, te truskawkowe naleśniki są przecudne :) pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. delicious! Very nice pictures :D
    Why don't we follow each other: you can find me here: http://everydaycoffee23.blogspot.it
    Kisses
    Francesca from http://everydaycoffee23.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi smaka narobiłaś w środku nocy...:)
    Cudnie wyglądają...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ALe mam ochotę na te naleśniki, a jest 1:03!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło bajecznie, wow, te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda to danie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. niebo w gębie :)
    och a mi smaka narobiła z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam naleśniki, a jeszcze bardziej truskawki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sakiewka czerwona mnie zachwyciła, jeszcze nigdy tak nie podałam naleśników...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają przepysznie i pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. omg, these recipe looks absolutely amazing, i'm so hungry right now.. and hey i like your blog, so now i'm following you. would you like to follow me back? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem, kolejny raz z resztą :) Kurczę, nigdy nie myślałam o naleśnikach w innym kolorze, teraz się to zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naleśniki wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cuda, jestem pod wielkim wrażeniem ,przepis prosty a jak efektowny Zdjęcia genialne
    Oj kuszą ,kuszą te naleśniki im nie idzie się oprzeć )
    Patrze i nie mogę wyjść z podziwu )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)