czwartek, 13 lutego 2014

Truskawki i szampan czyli walentynkowe inspiracje w filmie - Valentine's Day Inspiration - Pretty Woman







         Z wielu, wielu możliwości podsunęłam kilka inspiracji walentynkowych, tym razem bardziej "filmowo".
Z pewnością w tym dniu miłe są różne przejawy sympatii jednak nie jest to dla mnie jakiś szczególny dzień, raczej miły i wesoły. A że tłumy "wylegają na ulice" w tym dniu -  chodzi mi zwłaszcza o kino i  restauracje, ja się tam w Walentynki nie wybiorę za żadne skarby.
    Nie pogardzę jednak w zaciszu domowym szampanem i truskawkami:) Zwłaszcza wieczorem, na zmysłowe zakończenie dnia.


        Moja filmowa inspiracja czyli Pretty Woman, komedia romantyczna z 1990 r.gdzie główne role grają Richard Gere i Julia Roberts, zdobywczyni Oscara. A to niezapomniana scena z szampanem i truskawkami.






http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/4b/37/e1/4b37e16fc88f22846af44d8b2cd35662.jpg




Dla mnie to perfekcyjne połączenie




Może jeszcze trochę czekolady?

Czekoladowe fondue z truskawkami

Jak to zrobić?

- potrzebujesz naczynie do podgrzewania i płaską świeczkę
- do naczynia połam 1/2 tabliczki gorzkiej i 1/2 tabliczki mlecznej czekolady
- dodaj 2-3 łyżki śmietanki i podgrzewaj aż wszystko się rozpuści
- możesz dodać do czekolady trochę brandy lub innego alkoholu










Spędzajcie więc ten dzień według własnych upodobań i z przymrużeniem oka. Wszak jeśli trafi się na tę prawdziwą drugą połówkę to Walentynki są każdego dnia.






24 komentarze:

  1. O tak Szampan i Truskawki to idealne połączenie ... Tylko ... O ile mieszkam obok krainy tego prawdziwego szampana i naprawdę dobry jest w zasięgu ręki i kieszeni ... To luty nie jest dobrym sezonem na smaczne truskawki :(
    No chyba ze w Egipcie ... Ale w Europie .... Ciagle nie maja smaku lata :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tu ślicznie walentynkowo :-)

    www.hotelowerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super czekoladka, truskawki i szampan to jest to :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Radość nie tylko dla podniebienia, ale także dla oczu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy day, Ava. Your proposal is very interesting ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne połączenia truskawki, szampan, czekolada :) My też w tym roku zostajemy w domu, zrobię kolację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. poszalałaś z truskawkami:) cudna inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniammmmm, czekolada, truskawki!!! Same pychoty :)
    A film PPretty Woman to ja lubię :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda tylko, że w Walentynki nie ma sezonu na truskawki, a te dostępne w sklepach mają mało truskawkowy smak.

    OdpowiedzUsuń
  10. mm truskawki w czekoladzie mniam!! ;) ubóstwiam Pani blog. ;) zawsze jak tu jestem to wzrasta mój apetyt ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. truskawki w czekoladzie zjadła bym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. smakowite truskawki w czekoladzie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale tu u ciebie sympatycznie ruskawy z czekolada pycha buziaki ślę Marii i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się tak nie wysilam, jestem w związku od 5 lat. co najwyżej pójdziemy na kolację i dostanę kwiaty .

    OdpowiedzUsuń
  15. Pełen romantyzm... super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uczta dla podniebienia w całości a i dla ducha dobry film. Każdy wedle siebie niech świętuje, od serca i nie od wielkiego dzwonu, choć to miły przejaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hola Ava. Debo ser de los pocos que no han visto la película aunque esa actriz me encanta.
    Al igual que las fresas y el champán que hacen un maridaje perfecto y que para un día como el de hoy son inseparables. Y si además se le pone una capa de chocolate el resultado es una tentación irresistible.
    ¿Pero porqué no tienen que ser igual los restantes 364 días del año?
    Espero que hayas tenido un estupendo día y que pases un fabuloso fin de semana.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  18. Wypiłoby się i zjadłoby się... Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile u Ciebie jest pychotek...
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)