piątek, 2 października 2015

Silesia Fashion Day 2015








   Co roku jesienią Katowice stają się małą stolicą mody. Nie piszę światową bo muszę przyznać, że każdego roku poziom pokazów jest coraz wyższy i coraz bardziej zachwyca. Czekam więc na ten moment kiedy napiszę „światowy pokaz”.


    Silesia Fashion Day 2015, jesienna edycja, miała miejsce w  Międzynarodowym Centrum Kongresowym, które naprawdę robi wrażenie. Impreza rozpoczęła się w czwartek, a w sobotę 26 września była uroczysta Gala.
    Galę jak co roku poprowadził wiecznie młody i piękny Krzysztof Ibisz. Trzeba jednak przyznać, że robi to z dużym męskim wdziękiem i profesjonalizmem.

    Modelki prezentowałaby najnowsze kolekcje Pinko, Tous, Dono da Scheggia, Max Mara Weekend, Pronovias i Atelie Pronovias.
Jak co roku były prezentowane również nagrodzone kolekcje młodych projektantów, którzy dopiero wkraczają w wielki świat mody.


Pierwsze miejsce zdobyła Patrycja Siwiec – Malone, która w nagrodę pojedzie do Paryża do showroomu Magdy Butrym w ramach Paryskiego Tygodnia Mody.
Po pokazie dalsza część imprezy odbywała się w miejscu, które już wam prezentowałam jako godne uwagi, a mianowicie w restauracji Sztolnia.


Mimo braku czasu nie żałuję i myślę, że tak powie prawie każda kobieta. Wieczór pełen wrażeń, uczta dla oczu i duszy, okraszona bowiem niezwykłą muzyką w wykonaniu Tomasza Dolskiego, skrzypka i kompozytora, który popularność zdobył dzięki udziałowi w I edycji „Must be the Music.








































































Dziewczyny, która za rok wybierze się ze mną na Galę?




17 komentarzy:

  1. Kurcze, ale żałuję, że nie dotarłam. A byłam tak blisko ! W przyszłym roku musimy się umówić, będę na pewno!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna impreza! Żałuję niezmiernie, że Częstochowa nie jest traktowana jako Śląsk i nasze dziewczyny są zawsze pomijane w zaproszeniu na taką imprezę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina nie jest tak źle :) Na te imprezy są zazwyczaj wolne wejścia i świetna organizacja.

      Usuń
  3. O, to duże wydarzenie. W dużych miastach się więcej dzieje kulturalnie i dzięki takim ludziom, jak Ty możemy sie o tym dowiedzieć. Twoja stylizacja również była super. Znów chwalę Twoje buty. Mam podobne i pasują mi do wielu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ava, zawsze coś mi wypada ale za rok jestem...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa impreza, piekne stroje i modelki. Chetnie bym ja zobaczyla na zywo:)

    Dziekuje za te swietna relacje i serdecznie Cie pozdrawiam, Avo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna ta brązowa sukienka. Jakiej jest ona firmy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiało być fajnie, co widać na zdjęciach. Może za rok pojadę. Zachęciłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa impreza. Super zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ja bym się chętnie na taką galę wybrała :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka impreza na żywo to jest przeżycie. Świetnie, że tam byłaś i super, że to pokazałaś. Żal, że mnie tam nie było. Może za rok....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, z tobą zawsze. Choć we Wrocławiu jest więcej takich imprez, buziaki :)

      Usuń
  11. Pokaz mody na bogato :) Super przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)