poniedziałek, 7 września 2015

Życie to raj, do którego klucze są w naszych rękach








Znacie z pewnością kolekcję BOHOBOCO - jest niezwykła. To nie tylko rewelacyjne zdjęcia, piękne stylizacje. To udział w tej kampanii niezwykłej kobiety jaką jest Pani Helena Norowicz sprawił, że kolekcja nabrała rozpędu i z pewnością przejdzie do historii. Mam nadzieję, że jednak historią się nie stanie, bowiem liczę na więcej takich międzypokoleniowych sesji. 












Kiedy przyszło do mnie zaproszenie z MPiPS na konferencję Kultura a Seniorzy i kiedy przeczytałam program nie zawahałam się ani na chwilę. To była okazja uczestniczyć nie tylko w ważnym i ciekawym wydarzeniu, ale z pewnością (taką przynajmniej miałam nadzieję) zamienić parę słów z Panią Heleną. Ot co! Nie rozczarowałam się. Stojąc obok tej ponad osiemdziesięcioletniej kobiety myślałam: Boże jaka ona jest piękna!

Człowiek chyba całe życie pracuje na swoją twarz, na to jak układają się zmarszczki, na swoją sylwetkę i na to jaki jest. Od Pani Heleny bije niezwykłe ciepło, spokój, kultura osobista i czuje się, że ona kocha ludzi - takie sprawia wrażenie.

Na konferencji było wielu ciekawych ludzi i muszę jeszcze wymienić aktora, mojego rodaka ze Śląska, którego bardzo cenię, a mianowicie Olgierda Łukaszewicza. Niżej kilka zdjęć, a jak chcecie więcej przeczytać o wydarzeniu to zapraszam na moją drugą stroną lustra (związanego z moją pracą zawodową)















Przepiękna recytacja Pieśni K.I.Gałczyńskiego - 


… Z chmury zwisa śnieg z ukosa
twarz  twoją w srebro przemienia.
Chciałbym śnieg na twoich włosach
Ocalić od zapomnienia.










Od tego człowieka lekarze powinni uczyć się szacunku do pacjenta, wrażliwości, bycia społecznikiem....





















"Życie to raj, do którego klucze są w naszych rękach" - to słowa Dostojewskiego


Pozdrawiam was poniedziałkowo :)


16 komentarzy:

  1. Skłamałabym, gdybym powiedziała, że nie chciałabym być taka jak Helena Norowicz... w jej wieku;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Same piękne kobiety! A ta kampania z Panią Heleną jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie pięknie można wyglądać w każdym wieku! Wspaniały projekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kobieta, co za oczy! są śliczne i bije z nich taki spokój! :) fajnie, że wreszcie zaczyna się patrzeć na starsze kobiety w inny sposób i dostrzegać ich urodę :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W każdej kobiecie, w każdym jej wieku, piękno pozostaje;) Tylko trzeba potrafić je pielęgnować...A tematyka konferencji, bardzo szczytna;) Pani Helena rzeczywiście jest wciąż piękna, a z jej oczu bije mądrość i inteligencja;) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe odwiedziny na moim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta starsza Pani - widziałam ją w Rozmowach w toku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Można się pięknie starzeć i to nie tylko o urodę chodzi ale również o życie, którego nie spędza się przed TV :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna modelka... uwielbiam ją... nie liczy sie wiek... liczy się to na ile się czujemy!
    uściski posyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, zdjęcia z kampanii są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna kobieta jest pani Helena. Prezentuje piekno ponadczasowe, bez skalpela, silikonu i botoksu. Takie walsnie kobiety podobaja mi sie najbardziej. Naturalne, a nie ze sztucznie naciagnieta twarza, z napelnionymi silikonem policzkami, czy ustami badz nasprycowane boteksem ! Takich kobiet mi po prostu zal ! Tymczasem prawdziwe piekno przetrwa cale zycie, bo najwazniejsze to piekno wewnetrze, ktore to wlasnie emanuje z twarzy Pani Heleny. W oczach je widac tylko dobro, zyczliwosc i szczerosc. Nic dziwnego, ze i w tym wieku nadla wyglada pieknie !! Zeby tak wygladac trzeba wlasnie taka byc, jaka ona byla i jest. Naturalna, dobra, zyczliwa swiatu i ludziom kobieta. Takie piekno jest wlasnie wieczne i ponadczasowe !

    Bardzo ciekawy post dzis udastepnilas, Avo. Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napiszę niczego odkrywczego. Ela pięknie to ujęła.
      Avo, to cudowne, że miałaś okazję poznać panią Helenę osobiście.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  11. Świetna kampania! Bohoboco na najlepszym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kampania, każda kobieta bez względu na wiek jest piękna :) Byleby nie przesadziła z botoksem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tę kampanię, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękno jest w środku i nie zmienia się z wiekiem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)