poniedziałek, 6 lipca 2015

Kasza jaglana z owocami - Millet groats & Fruits











Zapraszam was na zdrowe i lekkie śniadanie z kaszą jaglaną w roli głównej. Podawałam kilka sposobów gotowania kaszy. Najbardziej lubię ten najprostszy, czyli: 
- kaszę należy dobrze wypłukać
- zalać wodą około 2 cm ponad powierzchnią kaszy
- zagotować i zmniejszyć płomień
- gotować na wolnym ogniu około 5 min. i odstawić koniecznie przykrytą na około 10 -15 min.
- wymieszać, najlepiej widelcem
- kasza jest sypka jak pustynny piasek

Taką kaszę można włożyć do lodówki i przechowywać około 3 dni. Nie trzeba rano gotować tylko dodać ulubione dodatki i to jest to! Poza tym takie śniadanie jest idealne do pracy. Gwarantuję wam, że organizm i figura pięknie się odwdzięcza za takie traktowanie :)


Kasza jaglana z owocami:

Składniki:

  • ugotowana kasza jaglana
  • garść dowolnych owoców (u mnie maliny i czarne porzeczki)
  • 1/2 kubka jogurtu
  • łyżeczka miodu

Jak to zrobić?

- miód wymieszaj z jogurtem
- przekładaj warstwami w szklanym naczyniu: owoce, kasza, jogurt
- możesz również wszystko wymieszać w miseczce - smakuje tak samo ale walory estetyczne są bezcenne



















Nie zapominajcie w takie upały o najlepszym napoju świata czyli wodzie.


21 komentarzy:

  1. A ja nie przepadam za kaszą jaglaną. Nie wiem może nie umiem jej dobrze przygotować.. jak dla mnie ma gorzkawy posmak, nawet jeśli gotuję ją w mleku na słodko.

    Pozdrawiam!

    Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje preferencje smakowe ale powiem ci, że nie spotkałam jaglanej o gorzkawym posmaku.

      Usuń
  2. Pyszności, ja lubię wszelkie kasze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kaszę jaglaną robioną na 100 sposobów. Ten Twój będzie sposobem nr 101 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszne śniadanko na takie upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie desery, są najlepsze na śniadanie :) Zdrowe, sycące i pięknie wyglądają! Cudowne zdjęcia. Pozdrawiam, www.mojegotowanieiblogowanie.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię różne kasze, ale jaglaną chyba najmniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do kaszy jaglanej nigdy sie chyba nie przekonam . Choc na zdjeciach apetycznie wyglda

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda mega apetycznie:)
    pozdrawiam:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, wygląda naprawdę fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowe i widać bardzo apetyczne:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały deser, bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie takie desery, zdrowe przede wszystkim... wspanialy to pomysl, Avo jako deser:) Ja jadam takie na sniadanie, ale jak ostatnio po byciu w 5 gwiazdkowej restauracji-hotelu na urodzinch, po podaniu mi takiego deseru, tez bede z powodzeniem podawac taki deser moim gosciom !

    Pozdrawiam cie serdecznie, Avo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszna propozycja na letnie śniadanko:)
    moc wakacyjnych pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kaszę jaglaną. W takiej postaci jeszcze nie jadłam, ale zawsze mogę spróbować.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  15. przepis dorzucam do ulubionych, apetycznie zachęcasz do przygotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie się zabieram za ten deserek :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki, tak nie robiłam, ale będę!

    OdpowiedzUsuń
  18. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny deser. Taki pożywny i smaczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)