czwartek, 2 listopada 2017

Zupa z cukinii






Cukinia to jedno z moich ulubionych warzyw. Jest bardzo wdzięcznym produktem w kuchni, którym można się wyżywić przez prawie całe lato. Poza tym jest piękna i różnorodna od kształtów, wielkości po barwę. Wyśmienicie nadaje się do zup, placków, lecza czy nawet ciast. Tym razem będzie u mnie zupa z cukinii z cukiniowym chipsem. Lubię się bawić kuchennym designem bo wtedy jest piękniej.


Zupa z cukinii

Składniki:
  • 1 cukinia średniej wielkości
  • 1 mała cebula biała
  • 1 mała cebula czerwona
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżeczki kurkumy
  • spora wiązka świeżych ziół (lubczyk, koper, szałwia hiszpańska, tymianek)
  • liść laurowy
  • kilka ziaren ziela angielskiego
  • łyżka oliwy
  • 2 - 3 łyżki śmietany lub jogurtu
  • sól i pieprz do smaku

Jak zrobić zupę?
- pokrój cukinię, cebulę i czosnek i krótko zeszklij na oliwie
- dodaj wodę i przyprawy, gotuj na wolnym ogniu około 20-25 min.
- wyjmij liść laurowy i ziele, wszystko zmiksuj i krótko zagotuj
- dodaj śmietanę, dopraw solą i pieprzem
- możesz podawać z chipsem cukiniowym i grzanką - obiad gotowy


Moja rada:
- zioła mogą być sezonowe (dowolne) lub suszone
- zostaw kawałek cukinii i zrób z niech kilka chipsów: wystarczy olej wymieszać z ziołami, solą, dodać pokrojoną w cienkie plastry cukinię, wymieszać, rozłożyć plastry na pergaminie i piec w temp. 180 stopni 10-12 min. w piekarniku)










5 komentarzy:

  1. Robię bardzo podobnie i można powiedzieć że to jest jedna z moich ulubionych zup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię różne cukiniowe pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smaczne zdjęcia i lubię cukinię nawet lubię jeść surową:) Przepis zapamiętam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam cukinię. Bardzo ciekawy przepis, zapisuje...pozdrawiam Ava...

    OdpowiedzUsuń
  5. W JAKI SPOSÓB ZOSTAŁEM ZWYCIĘZCIEM PO TAKIM POWAŻNYM NIEPOWODZENIU PRÓBY POŻYCZKI.

    Czuję się tak błogosławiony i spełniony. Nie chciałam ubiegać się o pożyczkę, o której słyszałem, ponieważ wszystko wydaje mi się zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe, ale byłem przekonany i zszokowany, gdy mój przyjaciel w moim miejscu pracy otrzymał pożyczkę od Progresive Loan INC. I obaj to potwierdziliśmy i ja również zgłosiłem się, dziś jestem dumnym właścicielem mojej firmy i zarabiam na pieniądze dla mojej rodziny i szczęśliwej mamy. Cóż, jestem Annie Joe po imieniu z Pauls Valley w Oklahomie. Jako samotna mama z trojgiem dzieci trudno było znaleźć pracę, która mogłaby zająć się mną i moimi dziećmi, a ja miałem tak dużo rachunków do zapłacenia, a żeby było najgorzej, miałem zły kredyt, więc nie mogłem uzyskać pożyczki od żadnego Bank. Miałem ideał, aby założyć firmę jako fryzjer, ale nie miałem kapitału na rozpoczęcie, wypróbowałem wszystkie rodzaje banków, ale nie wyszło, dopóki nie zostałem skierowany przez mojego współpracownika do godsent godsent kredytodawcy reklamy, aby dać pożyczkę w 2 % oprocentowanie. Wysłałem do nich wiadomość e-mail z oficjalnym adresem e-mail (progresiveloan@yahoo.com) i natychmiast otrzymałem odpowiedź, a moja pożyczka została zatwierdzona, a ja zostałem skierowany na stronę banku, gdzie wypłaciłem moją pożyczkę bezpośrednio na moje konto. Krótko mówiąc, jestem dumna ze swojej firmy zajmującej się stylizacją włosów i obiecuję światu dowieść, jak zmieniło się moje życie. Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pożyczki, radzę skontaktować się z Progresive Loan INC i uzyskać wsparcie finansowe E-mail: progresiveloan@yahoo.com OR Call / Text +1 (603) 786-7565

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)